e tabi. bir ara gta5'i max grafiklerde oynuyorduk abimle. makineyle kargo konteynırlarını taşıma göreviydi. trevor'un göreviydi galiba ama üç ana karakterden başka karakterle oynuyorduk. üniforma inşaatçı üniforması gibiydi. işte tırmanıyorduk merdivenlerden makineye sonra abim koşarak girecekti içine makinenin, yanlışlıkla s'ye bastı galiba merdivenden tırmandığı yöne doğru koştu ve düştü ama düşerken abim de kendisi düşmüş gibi hissetti. :D :D :D
Hayır mesela savaş oyunlarından dün COD MW2 yi bitirdim sis atıldığı zaman ya Allah diyip sanki gerçek dünya savaşındaymışım gibi dalıyorum 😄 Counter-strike 1.6 da öyle flash atıyorlar önüme tarayıp duruyorum oyun zaten korkularını yenme de faydalı olan bir şey bir gün savaş çıksa ya öleceğiz ya kalacağız orasını Allah bilir gerçekte ölüp doğma yok tek bir şansın var herkesi vurabilmek vurursan yaşarsın vuramazsan Allah rahmet eylesin en azından vatanın için ölürsün bu da senin kaderinmiş. Yani korkuları yenen oyunlar vardır evet 😇👍