Korkularınızın hayatınıza müdahale etmesine ne kadar izin veriyorsunuz?

Korkularınızın hayatınıza müdahale etmesine ne kadar izin veriyorsunuz?
korkuyorum..
ölmekten demişti bir adam..
ölmekten korkuyordu..
oysa ölmek en sonunda olacak bir sondu
insan en sonunda onu bekleyen bir sondan
korkarak nasıl yaşardı..

Her insanın hayatında yaşadıkları neticesinde korkuları vardır.. korkmak ayıp bir şey değil aslında hepimiz zaman zaman bir şeylerden korkmuş ve o korkunun esiri olmuşuz sonra yüzleşip o korkuyu geride bırakmışızdır..

Ancak bazı insanlar korkularını geride bırakamadıkları gibi hayatları boyunca alacakları her kararda bu korkularının onları yönlendirmesine izin verirler ve dolayısıyla bu korkuları belki onları mutlu olmaktan uzaklaştırıp ona iyi gelecek insanları da kırıp incitmelerine neden olur..

Korkuyla yaşanmaz korkular insanı yönlendirdiğin de git gide tek başına kalır insan korku öfkeyi öfke ise nefreti tetikler.. korkularıyla yüzleşemeyen insanlarda kalplerinde huzuru bulamazlar.

Peki siz korkularınızın hayatınıza müdahale etmesine izin veriyor musunuz?
#DengesizBirAdam
Korkularınızın hayatınıza müdahale etmesine ne kadar izin veriyorsunuz?
Cevapla