
ölmekten demişti bir adam..
ölmekten korkuyordu..
oysa ölmek en sonunda olacak bir sondu
insan en sonunda onu bekleyen bir sondan
korkarak nasıl yaşardı..
Her insanın hayatında yaşadıkları neticesinde korkuları vardır.. korkmak ayıp bir şey değil aslında hepimiz zaman zaman bir şeylerden korkmuş ve o korkunun esiri olmuşuz sonra yüzleşip o korkuyu geride bırakmışızdır..
Ancak bazı insanlar korkularını geride bırakamadıkları gibi hayatları boyunca alacakları her kararda bu korkularının onları yönlendirmesine izin verirler ve dolayısıyla bu korkuları belki onları mutlu olmaktan uzaklaştırıp ona iyi gelecek insanları da kırıp incitmelerine neden olur..
Korkuyla yaşanmaz korkular insanı yönlendirdiğin de git gide tek başına kalır insan korku öfkeyi öfke ise nefreti tetikler.. korkularıyla yüzleşemeyen insanlarda kalplerinde huzuru bulamazlar.
Peki siz korkularınızın hayatınıza müdahale etmesine izin veriyor musunuz?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer