Ben fazlasıyla çekiyorum aslında asıl sebebi yoğun olarak oynadığım bir oyunun 1 yıldır neredeyse beklediğim bir güncellemeyi getirmemesinden kaynaklı bu ay güncellemenin gelmesini 4 gözle bekliyorum. Sizin için son zamanlarda oynayacak bir oyununuz var mı tavsiye alabilirim
Eskinin kaliteli oyunları yok oldu artık. Hep tekrar özellikle mmorpg de wow'un emitasyonlarını o kadar çok yaptılar ki artık kusasın geliyor. ve son güncellemeleri ile artık wow da sarmıyor. Dota 2 nin hayal kırıklığına diyecek bir şey yok zaten. aynı şekilde diablo 3 için de geçerli bilmiyorum bu oyunların içine etmek için niye oturup kafa yormuşlar