ben Vice City'deki büyük malikaneyi seçerdim :D
GTA V
GTA San Andreas
GTA Vice City
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ya vice citydeki malikane çok büyük oranın temizliği ayrı dert ısıtması ayrı dert olur
ben gta 5 deki villayı seçerdim ama o kadar ev yapmışlar bi tane balkonu yok üst katta oturup çay kahve içersin yemek yersin falan bu amerikalılar yaşamayı bilmiyo valla
@seyda028 olmaz mı ev kocaman
Vice City deki ne ev dersek ayıp olur gerçekten :) . orada yaşamak güzel olurdu. Tabi sıradan eve de razıyız oradaki hayatta.
Cevap
46Cevap
Gta Vice City konağı "Sonny'nin konağı" olarak geçiyordu.
Tüm oyunu sadece orayı almak için oynamıştım o zamanlar.
İnşallah gerçeği de olur :D
Ben Gta 5 te ki Franklinin 2. evi diyorum.
İşte insanın en büyük sorunu bu
Büyük gösterişli olsun insanlardan üstün olsun
Çadırda yaşayan insanla villada yaşayan arasında ne fark var? Birisi hergün et yese diğeri kuru ekmek yese ne oluyor yani bana bunu açıklayın
Yiyecek yemek bulamadığınızda zaten saatimiz bitmiştir.. nokta..
Vice City'de ki malibu clup'ün yanın da çatısın da havuz olan ev olabilirdi. Orada bir görev de vardı hatta yalnış hatırlamıyorsam şişman bir adamı vuruyorduk
Gta V'te Michael'in evi kesinlikle. Mimarisi ve çevre düzenlemesi çok iyi.
Sen gta 5 evinde kalırsın ama cenazene T
ommy Vercetti gelir.
Kuzum sen bu oyunlarla kafayımı yedin bence kendine biraz kısıtlama getirmeliyim ben uyarayım genede senin hayatın karar senin
:) sen tam bir oyun canafarisin. Monster mi cihazın
Ben ilk defa polisi burada gördüm 🤪🤣 duygusallaştım ya
gta 5teki evi görmedim ama o daha iyidir heralde :D
1ci ve ya gta5de siyah karakterin kaldigi evi isterdim
GTA San Andreas güzel duruyor korku filmlerindeki evler gibi, seviyorum böyle evleri.😃
Şu bi tane bahçesinde köpek olan vardı. Ada da bi malikane. İsmini bilmiyorum orda.
Kesinlikle GTA San Andreas Cj yin Los Santostaki evi.
Gta 5 frankin abinin evi ve köpeği ve aracını kullanmak isterim orda yaşayıp
Gta vice city'de malibu club'un sol caprazindaki apartmanda
GTA Vice City.
Evdeki şu endama bakarmısın ya.
vice city dekı son sıktakı ev.
isterdim.
grove sokagı gıbısı yoktur
1. daha çok hoşuma gitti.
GTA Vice City büyük malikane olurdu
GTA vice City de malikane aynen
Gta 5 teki ev hoş duruyor
GTA San Andreas daha iyi
En alttaki kadar güzel ev yoktu
Bende çünkü ihtişamlı
GTA Vice City deki konak
GTA San Andreas olurdu zamanında severdim
İlk fotoğraf taki yeterli ve ideal.
Gta San Anreasdaki mansiyon
Hiç biri şato gibi görünen evlerden korkuyorum
San Andreas Los Santos Mahallesi
Gta 5 te michaelin evini isterdim
Grove sokağı elbette
GTA 5 Franklinin evi
Grove familya.
san andreas iyidir benim için
Şu büyüğünü
Gta V kesinlikle
GTA San Andreas 🤸
Nedir bu oyun aşkı
Gavur padişahım çok yaşa 😄
Padişahım ayıp oluyor ama size gavur padişah diyolar tarih kitaplarında
Pardon o 2. Mahmuttu
sen peki
Gya v çok güzel
San Andreas SJ yin mahallede
Cjjj
İlki
Vice city
San Andreas
Ne olursa olur
Gta V
Vice city <3
Vice city
San adreas
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?