PES oyuncuları 2022 sürümünü beklerken Konami ismini değiştireceği ve en önemlisi de oyunun tamamen ücretsiz olacağını duyurdu. Hemen hemen herkes elde edebilir. Bu da oyuncu sayısını artırır. Bazı kullanıcılar PES ismine alıştıklarını da dile getiriyorlar🤭
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Keşke gerçek ismini bozmasalardı ama ücretsiz olması tabii ki olumlu bir durum
Söylenildiği gibi gerçekten eski ismini özleyeceğiz...
Tabiki normalde oynamam ama denerim.
Ücretsiz olunca bir şans veririm ama PES’in o eski hissiyatı gelir mi bilmem. Denemekten zarar gelmez sonuçta beleş.
Hiç sevmedim oyunu gol atmak zor
Asla alışamayacam
Oynamıyorum