Ali Koç, E-Spor'u bir spor olarak görmediğini belirtti! Sizce E-Spor gerçek bir spor dalı mı?

Habertürk'te bir programa katılan Fenerbahçe başkanı Ali Koç, önümüzdeki günlerde gerçekleştirilecek olan başkanlık seçiminden önce kulüp hakkında çeşitli açıklamalarda bulundu.

Ali Koç, “E-Spor ne yazık ki, ne yazık ki diyorum çünkü saatlerce bilgisayarın önünde oturuluyor. Bana göre tam spor değil ama ismi E-Spor. Fakat öyle E-Spor turnuvaları var ki finallerini 400, 500, 600 milyon kişinin canlı izlediği noktaya gelinmiş vaziyette.” dedi.
Ali Koç, E-Sporu bir spor olarak görmediğini belirtti! Sizce E-Spor gerçek bir spor dalı mı?
Ali Koç, E-Spor'u bir spor olarak görmediğini belirtti! Sizce E-Spor gerçek bir spor dalı mı?
Cevapla