Bot gibi oyun oynamam, küfür yemem için geçerli bir sebep mi?

Hep takımlı oyunlar oynuyorum. Otomatik eşleşme ile insanlar geliyor ama iyi oynamadığım için sürekli hakaret, küfür yiyorum.. Neden böyle bu insanlar? Sanki kendileri süper oynayarak doğmuşlar.
Evet, bot gibi oynuyorsan insanlarla oynama.
Hayır, oyun oynayarak öğrenirsin ve gelişirsin.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bot gibi oyun oynamam, küfür yemem için geçerli bir sebep mi?
Cevapla