pubg oynuyorum. eşleştirmeyle gelen tüm erkekler asılıyor, yürümeye çalışıyor. neden böyle bu oyun kitlesi cidden? sorsan eğlenmek için oynuyoruz derler.
Pubg'de kesinlikle öyle çoğunun amacı kız düşürmek, çok karşılaştım. Eğlencesine oynayan var ama böyle tipler daha çok ya. Kız hiç görmüyorlar ondan böyle :D
Kız gördüklerinde ise 180 derece değişiyorlar. Mesela oyunda ben vuruluyorum sonra kız oyuncu vuruluyor. Takım arkadaşlarım öncelik olarak kızı kurtarmaya gider beni hiçe sayar :D Kız düşürmeye çalışırlar işte napacaksın.
Aklıma geldi Arena oynuyoruz karşı takımda 2 tane kız vardı takım arkadaşlarım zıplayıp durdu kızlar ile sırf konuşmak için sen düşün artık ne kadar aç olduklarını :D
Pubg oynarken takıma bazen üç kız düştüğü de oluyor ve exit çekesim geliyor genelde. Kızların çoğu erkeklere göre oyun konusunda yeteneksiz oluyor yanlış anlamayın. 🤭 Yürümüyorum ben kimseye, listemde 15-20 tane kadar kadın arkadaş var hiç birisine yürümüşlüğüm yok. Eskiden de sık sık oynadığım bir arkadaş bana ilgili davranmaya başlayınca arkadaşlığı bitirmiştim. Ayrıca pubg oynayan kızlarda o 'düşürme' isteği daha fazla. Bayrak atanlara bak mesela bazen bir kaç tanesine gir çoğu kız profiline bakar ve takımdan atar. 😂
Merhaba, erkekler genelde oyunu kafa dağıtmak ve eğlenmek için oynuyor. Oynadığı oyunda ki kız sayısı az ise ve oyununa kız gelirse ister istemez kızları tavlamak için oyun arkadaşlarını bile satıyorlar. Oyun arkadaşlarımızı iyi seçmeli, kız görünce değişmememiz gerekiyor. :)
Kolay gelsin Şimdi burda farkında olmadan. Bir yandan İsmini Gizli Üye olarak Soru sormuşsun. Diğer yandan Paylaştığın Resimde İsim Soyisim gibi özel bilğilerin yer almakta. Asılanda olur Oyun içinde dışında. Dünyanın Kanunu Senmi tek başına Değiştirebileceğini düşünüyorsun. Önemli olan Senin İnsanlara karşın Sınırlarını doğru Çizip çizmediğin. Takılma fazla gereksiz İnsanlara.
Valla kız haklı geçen valorant oynuyoruz random bir ekiple kız gelmiş bir tane kıza nasıl yürüyorlar abooo :D Adam vurmuyorlar kızla konuşuyorlar delirdim yenildik zaten. :D
CS GO'da denk gelince yürümüyoruz. Hatta kötü oynuyorsa oylama yaparak atıyoruz. CS GO oyuncuları kaliteli oyunculardır, tek amaçları maç kazanmaktır :D
Bu dünyanın her yerinde böyle ki. Çok rahatsız oluyorsanız kullanıcı isminizi erkek yapabilirsiniz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
2006 dan beri oyun oynuyorum 2016 dan beride Multi oyunlara katıldım bu zamana kadar sadece 3 kız la oyun oyun oynadım ondada öylesine rastlastik maçtan sonra da bir daha karşılaşmadık (zulada)
Deceit oynuyorum beni çoğu kişi tanısa da yeni başlayanlar sesimi duydukları gibi asılıyor tabi bazıları şaka amaçlı yapıyor yüz vermeyince de bazıları küfrediyor bazıları da ark olmak istiyor
Harbi yavşamayanlar var ama alakası yok kız düşürmeyle her erkeğin hayalinde bi esporcu olmak var bence erkeklere oyunda yavşamayan kız sayısı 3 falan biri de benim vleövpwmcğwövğwmviwö