Selâm, Bence oyun oynayan insan zamanla asosyal olur. Çünkü oyunlar bağımlılık yapıyor gittikçe oyunlara dalıyorlar. oyun oynamak asosyallik midir, asosyalliğe yol açar mı?
Oyun oynamak asosyallik midir, asosyalliğe yol açar mı?
Asosyallik dediğin şey bütün gün evde oyun oynamak veya Arkadaşlarınla Online oyun oynamak mı yoksa yalnız olmak mı şimdi dışarıda tek başına takılan adam sosyal mi oluyor yoksa asosyal mi? bana göre Asosyal demek yalnız olmak her şekilde Asosyal olabilirsin sadece oyunda değil film izlerken tek başına yemek yerken tek başına dolaşırken bir aktiviteyi tek başına yapıyorsan o zaman Asosyalsindir, ama arkadaşlarınla yaptığın her hangi bir aktivite de sosyalleşirsin buna Online veya Co-op oyun da dahil bence.
Selam :) İradesi güçlü olmayan kişiler için ve kendini kontrol edemeyen insanlar için asosyalliğe neden olabilir. Tabi bu tip insanların asosyal olmasının sebebi oyun değildir herhangi bir başka alana yoğunlaşır ve kendini kaptırırlarsa yine asosyalleşirler. Kendini kontrol edebilen ve sınırlarını bilen bir insan için asosyalliğe sebep olmaz. Çünkü kendini bilen bir insan oyunu çok fazla oynadığını fark edince kendini durdurabilir ve başka alanlara yoğunlaşabilir.
Sanmıyorum, "Oyunu çok oynayıp oyunun seninle oynamasına izin verirsen asosyal olursun." gerçeği var. Ama bir raddeye kadar oynanan oyunlar bir şey yapmıyor. Bağımlılık yapıp yapmaması da kişiden kişiye değişen bir durum. Bende motion sickness var dolayısıyla pek oynayamıyorum uzun süreler. Bu da bağımlı olmamı engelliyor. Bir de o oyun üzerine kurulu topluluklar var yani sosyalleşilebilir de.
Günün büyük bir zamanı oynanırsa sıkıntı ama çok fazla değilse gayet normal. Oyunlar oynamak için var sonuçta oynamamak için değil.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Alakası yok Multi oynarsan sosyalleşirsin ama single oynarsan asosyal olursun fakat artık kimse single pek oynamıyorum çevre edinmek için mutli oynanıyor.