Bugün sabah 8 gibi uyandım ve Pubg'e giriş yaptım. Oyun içi kazanılan parçalarla bir sandık aldım ve normalde etten püften şeyler çıkarken bir baktım ki buz diyarı m416 skini çıktı. Normalde bende olduğu için de anında 3 tane malzemeye dönüştü. İnsanlar 3 malzeme için yeri geliyor milyarlar harcıyor. :D Ben skinlerim için de hep tek sandıkta çıkardım. Kendimi oyunlarda gerçekten şanslı hissediyorum. :D Tam da silahımı 3 seviye yapayım derken sabah sabah çok mutlu oldum. :D Hesabın satış fiyatı da fazlasıyla yükseldiği için ayrı bir mutlu olmadım değil. :DPubg mobile
Ben genelde ödülleri hediyeleri falan hep biriktirir öyle açarım. Malum şanssızım bu yüzden ne kadar kötü çıkarsa çıksın arada iyi şeyler çıkıyor avutuyor, motive ediyor 😃
Oyun oynamıyorum ki. ☹️Ama kesin ben orada da şanssız olurum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Caner sayısal oynuyorum çıkarsa varya alayınızı tanımam oğlum net yazıyorum hani yanlış anlaşılma olmasında siz kimsiniz abi? Neden size 3 5 atayım? Herkes dalgasına baksın o saatten sonra ama çıkana kadar hepiniz kankamsiniz net