Az önce sormuştum . Resim koysam yorum yapar mısınız diye. Çoğunluk evet dediği için ve cesaretim de olduğu için koyuyorum. Yorumlara açığım. Resimleri iltifat edin diye yüklemedim yanlış anlamayın kendinizde göreceksiniz zaten :D
Özeliikle
Göz altı morluklarıma ve çukuruna
Uzun ve büyük burnuma
Kalın ve güldüğümde yamulan dudaklarıma
dikkat edin dememe gerek yok zaten görüyorsunuz. Bunun yanında 1.65 kısa bir boya da sahibim :D O da olmasa olmazlarımdan zaten :))
Her ne kadar bu kadar kusura sahip olsam da insan bazen kendini yalnız hissediyor sevmek ve sevilmek istiyor :/
Burun ameliyatı vs yüzümde birkaç ameliyatta yaptırmak istiyorum bu konuyla ilgilide görüşlerinizi yazarsanız sevinirim.
En çirkininden başlayacağımm . Ve sonrasında makyajsız fotolarıma yer verececeğim en sonda makyajlı.
Eeen çirkini bu . Göz altlarımın uykusuzlugun etkisiyle de max çirkinliğe ulaştıgı o an :
link
Gülmeyin ! komik tamam evet gülebilirsiniz :D
link
link
link
link
Bunlar full makyaj . Ayrıca gülüşümdeki o tipsizlik ! :D
link
Bana göre en güzel fotolarımdan birisi. Gülmediğim sürece ..
link
Bu şuanki halim . Saçımı yeni boyattım ancak diğerleri de geçen hafta çekildiler :))
link
Bu da boydan olduğu için koyuyorum. Kısacık boyum var kol kadar bacak :D
link
Özeliikle
Göz altı morluklarıma ve çukuruna
Uzun ve büyük burnuma
Kalın ve güldüğümde yamulan dudaklarıma
dikkat edin dememe gerek yok zaten görüyorsunuz. Bunun yanında 1.65 kısa bir boya da sahibim :D O da olmasa olmazlarımdan zaten :))
Her ne kadar bu kadar kusura sahip olsam da insan bazen kendini yalnız hissediyor sevmek ve sevilmek istiyor :/
Burun ameliyatı vs yüzümde birkaç ameliyatta yaptırmak istiyorum bu konuyla ilgilide görüşlerinizi yazarsanız sevinirim.
En çirkininden başlayacağımm . Ve sonrasında makyajsız fotolarıma yer verececeğim en sonda makyajlı.
Eeen çirkini bu . Göz altlarımın uykusuzlugun etkisiyle de max çirkinliğe ulaştıgı o an :
link
Gülmeyin ! komik tamam evet gülebilirsiniz :D
link
link
link
link
Bunlar full makyaj . Ayrıca gülüşümdeki o tipsizlik ! :D
link
Bana göre en güzel fotolarımdan birisi. Gülmediğim sürece ..
link
Bu şuanki halim . Saçımı yeni boyattım ancak diğerleri de geçen hafta çekildiler :))
link
Bu da boydan olduğu için koyuyorum. Kısacık boyum var kol kadar bacak :D
link
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar