Gerçekten bazı kızları anlamıyorum.Özellikle sitede 'Bana güzelim dedi.-Bana tatlım dedi.Acaba benden hoşlanıyor mu ?' tarzı çok muhabbet dönüyor.Evet bende yakın bulduğum veya yakın bulmamada gerek yok gerçekten güzel bir kıza çok güzelsin derim.Arkadaşlarımada tatlımda derim güzelimde derim.Çokda iltifat ederim daha garip karşılayanını görmedim.
Genelde teşekkür edip karşı bir iltifat eder çevremdeki kızlar.Ama bazı kızlar iltifat aldığında şaşırıyor-kızarıyor.Veya geçiştirmeye çalışıyor.(Farklı bir çevrede büyümüş 2 kız arkadaşım böyleYani farklı çevre derken genelde takıldığım kızlar ankarada büyümüş kızlar.Eskiden tanıdığım kişiler bunlar.Ama bu iltifatlara kızaranlar doğu illerinde büyümüş 2 kızımız.
Tanışma hikayemiz çok uzun boşverin..Sitedeki sorulardada bol bol örnek var) Ne bunun nedeni? İltifata alışkın olmamak mı ? Yetiştiği çevre farkı mı ? Veya başka ne olabilir?
Genelde teşekkür edip karşı bir iltifat eder çevremdeki kızlar.Ama bazı kızlar iltifat aldığında şaşırıyor-kızarıyor.Veya geçiştirmeye çalışıyor.(Farklı bir çevrede büyümüş 2 kız arkadaşım böyleYani farklı çevre derken genelde takıldığım kızlar ankarada büyümüş kızlar.Eskiden tanıdığım kişiler bunlar.Ama bu iltifatlara kızaranlar doğu illerinde büyümüş 2 kızımız.
Tanışma hikayemiz çok uzun boşverin..Sitedeki sorulardada bol bol örnek var) Ne bunun nedeni? İltifata alışkın olmamak mı ? Yetiştiği çevre farkı mı ? Veya başka ne olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar