Ağzımın içi abuk sabuk bişey olmuş yemek yiyemiyorum ya

ağzımın içinin üst kısmının sağ tarafı normal sol tarafı inişli çıkışlı bişey böyle yemek yerken ekmek çiğnerken filan acıyor ama pek değil hemen dişimin dibi daha fazla olmuş ondan işte bastırınca acıyor dişçiye filan mı gitsem neden olmuştur bu o değil aç kaldım ben
Ağzımın içi abuk sabuk bişey olmuş yemek yiyemiyorum ya
Cevapla