Aslında Güzel bir Kızım Ama Neden Fark Edilmiyorum....

Arkadaşlar 20 yaşındaym güzel bir kızım kendimi övmek istemiyorum ama

bazen farkında oluyorsn böyle şeylerin. Güzel olmama rağmen dışarda Pek

fark Edilmiyorum. Daha doğrusu sosyal birisi değilim. Üni okumuyorm

kız Arkadaş çevrem ya da Normal erkek Arkadaşım yok.

Kendim türbanlıyım. Belki bu yüzden hiç bir Ortamda kendimi tam ifade edemiyorum.

Kapalılarn yaptığı herşey toplumun Tuhafına gidiyor.

Kapalı kızlara karşı hep bir adım geride duruluyor. Oysa bana bir adım atana bende atarm konuşurum iyi dostluklar kurabilirim. Henüz hiç Normal erkek arkadaşım olmadı. Sevgilimde yok. Kendimi nasıl sosyalleştırebilirim.

Insanlarla samimi ortamlar kurmak için illa açık mı olmak lazım ?

Açık kızlara bakıyorum dolu çevresi var.. Insanlarla çabuk kaynaşıyorlar sanki.

Ama ben öyle değilim. Ne yapmam gerekiyor ki ?
Güncellemeler
+1 yıl
yorum yapan ve iyi dileklerde bulunan herkese teşekkür ediyorum Arkadaşlar.

Hayırlı Sahurlar.. :)
Aslında Güzel bir Kızım Ama Neden Fark Edilmiyorum....
Cevapla