Erkeklere laf atan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Geçen arkadaşımla yolda yürürken çocuğun birine "offff çocuğa bak ne tatlı yaaaa" falan demiştim. Arkadaşımdan manyak mısın sen ya gibisinden tonca laf işittim ama erkeklere şimdi hak veriyorum. Laf atmak baya eğlenceliymiş ;))

Bu tür cesur çıkışlar hakkında ne düşünüyorsunuz ;))
Erkeklere laf atan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla