Bugün bir tanesi sorumda gelip şahsıma da bütün erkeklere de küfürlü bir şekilde konuşup "En iyi erkek ölü erkektir." dedi.

Bugün bir tanesi sorumda gelip şahsıma da bütün erkeklere de küfürlü bir şekilde konuşup "En iyi erkek ölü erkektir." dedi.

Çok haksızlar diye düşünürdüm öyle anılmayı sevmezdim sonra erkekleri tanıdım 😢. Böyle tanımayı istemezdim erkekleri. Kızlar da bir noktada haklılar
O zaman en yakın arkadaşının sevgilisiyle, sevgilisinin en yakın arkadaşıyla birlikte olan kadınlar var. Ne yapalım biz de mi kadın düşmanı olalım o zaman. Bir kasaptan bozuk et aldın diye bütün kasaplar bozuk et satıyor o zaman 🤔
10 erkekle konuştuysam onu da beni üzdü.
Çevremdeki erkeklerin düşünce ve davranışlarını da gördüm. Akraba ve aileyi de dahil ediyorum. Yani konu ne bir kasap ne bir et
Türkiye'de yaklaşık 42 milyon erkek var 🙃 kaçını tanıdın sıkıntı orada patlak veriyor 1000 tane erkek görsen dahi bütün erkekler diye genelleme yapamazsın. Bir kısmı dersin. Seçim yaparken hatalı seçim yapmamaya özen gösterilmeli 🙃
Umarım haksızımdır o zaman. Çünkü 1000 erkek tanımadım tanımam da zor. Ve ben de hiç istemem böyle düşünmeyi cidden.
Hepimizin başından olumsuz şeyler geçmiştir. Bunu bireysel değerlendirmek lazım. Bir de seçimlerimizi iyi gözden geçirmek lazım
Ama ortak davranışları nasıl gözardı edebilirim ki? Toplumda benzer olan davranışlar da vardır. Genelgeçer dediklerimiz. Bunu bireysele bağlamak zor oluyor.
O senin dediğin azınlık olur. Tüm toplumun aynı davranışı göstereceği anlamına gelmez.
Teşekkür ederim Bot 💗
kadın düşmanlığı yapan erkeklerinde erkek düşmanlığı yapan kadınlarında ahmak olduğunu düşünüyorum.. yaptı niye cunku o erkek/kadın yargılamasını yapan insanların normal akıl sahibi olduğundan da şüpheliyim
Kesinlikle kişilik ile alakalı bir durum bireysel değerlendirilmeli o nedenle de
Böyle bir cümleyi okumak bile insanın içini buz kesiyor 💔 “En iyi erkek ölü erkektir” demek ağır bir nefret dili. Büyük ihtimalle kendi yaşadıkları, travmaları var ama bu kimseye tüm bir cinsiyeti aşağılamayı haklı çıkarmaz.
Senin sorunun altında sana direkt saygısızlık yapılması da kabul edilemez 🚫
Engelle, muhatap olma ve kişisel algılamamaya çalış. Problem sen değilsin onların öfkesi. Sağlıklı insanlar genellemez 💛
Cevap
5Cevap
karşı cins düşmanlığı yapanlara basit gözle bakarım. saçmalık
İki kişiyi tanıyan herkesi tanımış gibi konuşuyor. Düzgün insanları seçmek yerine sorunlu kişileri seçiyorlarsa suçlusu erkekler değil kendileri
Haklısın abi
Kadın düşmanı olanlara olan düşüncemle aynı. Objektif ve açık fikirli biri olmaktan memnunum. Ön yargılı insanlara da sahiden katlanamıyorum.
Öyle deme iki erkek tanıyan ve etrafındaki arkadaşlarından gördükleriyle erkek düşmanı oluyor. Kız çok sevmiş erkek onu yarı yolda bırakmış 🤔 bu da onu görmüş erkekler kötüdür demiş 🤔
Ben de bunun aksini gösteriyorum kadın çevreme.
Cinsiyetçilik yapmışlardır. Kendi hemcinsinin haklarını savunduğunu iddia ederken aslında karşı cinsi aşağı konuma çeker. Bu da etik değil.
Feminizm ile erkek düşmanlığını birbirinden ayıramiyorlar
Feminizm de çok samimi gelmiyor artık. Sosyal medya şaklabanlarının kullandığı, ele ayağa düşmüş bir kavram.
Kadın erkek fark etmez. Birey aklını mantığını kullanabilecek kapasitede olmalı. Bazılarının kafası basmıyor o nedenle de o tipler çok iş yapıyor. Etkileşim aldığı için de dediğin gibi ele ayağa düşüyor
Banada bir tanesi yapay zekasın dedi ve daha yapy zeka ne demek bilmiyor at kafası
Fotoğraflarıma laf kendini zeki sanıyor birde hahsha
Herkesi kendine haline bırakmak gerekir derdi anneannem.
Elbette bir gün anlar neyi tercih etmekle yanlış yaptığını.
Sakin ama sakin doğruyu göstermeye çalışma.
Çünkü celladına daha fazla bağlanmasına neden olursun.
ölü erkek falan hoş tabirler değil bunlar kadınlara yapılmaması gerektiği gibi erkeklere de yapılmamalı. hatta hiçbir canlıya
Erkeklerde kadın düşmanlığı yapıyor
Kim kadın düşmanlığı yapıyor. Erkekler de kadın düşmanlığı yapıyor dediğine göre sen de erkek düşmanlığı yapıyorsun anlamı çıkıyor 🤔
Ne alaka lafı çarpıtma
Laf çarpıtma olmuyor. Çıkan anlamı söylüyorum 🤔 benim hiç kadın düşmanlığı yaptığımı gördün mü mesela
Sana bir şey demedim zaten seni tanımam etmem burada ve çevremde gördüğüm kadarıyla söylüyorum
İşte erkekler de kadın düşmanlığı yapıyor dersen, bütün erkekler öyle demiş oluyorsun ki bu durumda beni de katmış oluyorsun ama bazı erkekler dersen herkesten değil belli bir gruptan bahsediyor olursun.
Çoğu erkek öyle ama senin için demiyorum seni tanmıyorum çünkü
Laf çarpıtma diyorsun da erkekler yerine çoğu erkek ya da bazı erkekler demen bile anlamı nasıl değiştiriyor görüyorsun 🙃
Sen kendi üstüne alındın yapacak bir şey yok
Erkekler dedin ben de erkeğim 🙃 alınma yok sen öyle diyorsun
Yanlış telaffuz etmişim kusura bakma
Anlasabildigimize göre sıkıntı yok 😊
Teşekkür ederim anlayışın için
Rica ederim 🙃
Kalbi kırılmış diye yorumladım. Genelde kalbim kırılınca bütük erkeklerden nefret ediyorum.
Normal bir erkeğe reelde laf etmeye g×ü yemeyen ucube tipler.
Ahahqhqh erkeksiz Dünya nasıl olur acBa
Çok güzel olur
Erkekler olmasa kadın uğraşacağı bir şey kalmayacağı için birbirlerine sararlardi 🤪
Saçma saçma tripler abi çıksa takma
Fasa fiso
Darbe almıştır
Herkes darbe almıştır karşı cinsten şimdi ben sana gelip buna istinaden küfür edip kadın düşmanlığı yapsam beni haklı mı çıkartır. 2-3 erkek gören bütün erkeklerle bir şey yaşamış gibi konuşuyor
Ruh hastası
Hoş değil tabi
Çok saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?