Kıza açıldım fakat sevgilisi varmış, ne yapmalıyım şimdi?

Kıza açıldım bugün.Onun karşısında dudaklarım kurudu.Aslında bugün söylemeyecektim.O beni en yakın arkadaşı olarak görüyor.Söylerken ağladım.Çok seviyorum onu.Oda ağladı "seni bırakmak istemiyorum özgür "dedi.Fakat sevgilsi varmış. :S

Şimdi ne yapmalıyım offf :S

Güncellemeler
+1 yıl
Açıldığım kızın en yakın arkadaşının gösterisi vardı okulda.Çıktığı çocukda gelecekti.Ben o yüzden okula gitmedim.Bana sorduğunda ise kafamı toplamam gerektiğini söyledim.Yakın arkadaşı şarkı söylecekti ona söz vermiştim o yüzden gittim onu dinledim tamda o çıkarken yetiştim.Sonra bir anda yanıma geldi ve konuşmaya başladık.

Güncellemeler
+1 yıl
"Anlamadığımımı sanıyorsun özgür sende bişi var söylee?"

Ben söyleyemedim o sırada ağlamaya başladım.

Oda ağlamaya başladı "söyle artık lütfen" dedi

"Bunu sana söylediğimde bana olan güvenin sarsılacak benimle bidaha konuşmayacaksın bana bakmayacaksın bile." dedim

"Saçmalama ben seni asla bırakamam konu ne olursa olsun!" ağlayarak bunu dedi.

"Bende açıldım bir anda ona."

"Ağlaması arttı."Nasıl oldu bu özgür,ben seni bırakmak istemiyorum of "dedi.

Güncellemeler
+1 yıl
BANA MESAJ ATTIII :( NASIL OLUR BÖYLE BİŞİ DİYE SİZCE CEVAP VEREYİMMİ YOKSA UZAKLAŞAYIMMI KONUŞALIM DİYEYYİMMİİİ ?
Kıza açıldım fakat sevgilisi varmış, ne yapmalıyım şimdi?
Cevapla