Bela okuyan kişiye mi geçer yoksa okuduğu kişiyemi.

benim erkek arkadaşım kavga etsek hemen allah belanı versin der vs ayrılır benden bu genelde böyleydi.neyse ayrıldık ve aynı sektörde çalışıyoruz ve iş için konuşmak durumundayız birgün müşterisi ile alakalı sorun oldu bende bunu ona iletmek durumundayım sorun derken konuda ben yokum hani ve müşterisinin ilettiği şeyi anlattım bir sinirlendi vs bağırmaya başladı telefonda ve bana bu şirketinde belasını versin müşterininde seninde dedi.hayatımda bana bukadar bela okuyan biri olmamıştı ve belanın kötü bir şey olduğunu ona anlatmıştım bana sakın bu kelimeyi etme demiştim.buarada kendisi aşırı sinirli hemen parlayan yapıda biri.ailesi de beni uyarmıştı bu konuda.bu bela benimi bulur onu mu
Bela okuyan kişiye mi geçer yoksa okuduğu kişiyemi.
Cevapla