Yeni tanistigim bir insanla muhabbet edemiyorum neden?

ya hic bir sekilde bu konuda kendimi asamadim. ne zaman yeni biriyle tanissam sadece yeni tanistigin insanla ne sorarsin mesela nerelisin nerde okuyon falan filan o kadar konusabiliyorum sonra hic bir sekilde muhabbete giremiyorum yeni tanistigimla. ozellikle kizlarla. ozguven eksikligi mi var anlamadim ki. mesela arkadas ortamindayiz yeni birisi gelmis gelen kiz olsun merhaba merhaba falan daha sonra cekiniyorum konusamiyorum tip olarak sert ve net bir bakisim var ondan midir anlamadim sevicem bu icime cok dert oluyor ya
Güncellemeler
+1 yıl
ya mesela bugun 3 erkek 1 kiz oturuyoduk ben haric herkes muhabbet ediyodu bir turlu araya giremiyorum muhabbete katilamiyorum geriliyorum surekli muhabbet etmek istiyorum ama olmmuyor bu sefer ortamdan sikiliyom hic muhabbete giremiyorum surekli saga sola bakiyorum buna cozum uretmem lazim yardimmm edin
Yeni tanistigim bir insanla muhabbet edemiyorum neden?
Cevapla