Güncellemeler
+1 yıl
+++++
Güncellemeler
+1 yıl
Gönderme yapmak diyince kötü anlamda anlaşılıyor genelde ama öyle değil?
Söylemek tabikide daha çok yüzü olmayan birine göndermeyle kafa karıştırmak daha ilgisini çekebilir sakın oltaya düşüp karşılık verme çok istiyosa açık açık anlatmak zorunda kalır derdini
bişey demeye hakkı olsa direkt diyecek de hakkı olmayınca içinde de tutamayınca bir şekilde açığa çıkarmak istemiş tepkisini
Yapmam
Cevap
1Cevap
ya utangaçtır söyleyemiyodur ya da sevgili olmak gibi bir düşüncesi olmayan sadece öylesine konuşan biridir
Ben laf sokmayı seviyorum yani illa sevgilim olmasına gerek yok
Hayir
Haklı Şuku
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar