Aranızda birşey olmayan birine sosyal medya üzerinden gönderme yapar mısınız? Bunun amacı ne sizce?

Sevgili olmadığı birinine neden gönderme yapar bir insan sosyal medya üzerinden? Söyleyebiliyorsan gel çok mu zor yani gönderme yaparak ilişki yolu açmak gibi bir ihtimal varmış gibi. Sizce amaç ne? Sadece flörtleştiğiniz biri için düşünün, ilişki lafı geçmemiş aranızda birbirinize açılmamışsınız bitmiş gitmiş yani hala daha gönderme yapmanın amacı ne olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
+++++
Güncellemeler
+1 yıl
Gönderme yapmak diyince kötü anlamda anlaşılıyor genelde ama öyle değil?
Aranızda birşey olmayan birine sosyal medya üzerinden gönderme yapar mısınız? Bunun amacı ne sizce?
Cevapla