Hoşlandığım çocuk benden hoşlanıyor musun diye sordu? ve ben evet diyemedim :(?

Hoşlandığım biri de var konuşuyoruz ondan hoşlandığımı bilmiyor. geçen gece sordu benden bir beklentin var mı diye ve evet diyemedim inkar da etmedim.. arkdaş olarak gördüğü Kız buna açılmış ve buda benden ciddi bişey bekleme demiş.. ondan emin değilm ve banada aynısını demesindrn korktum.. bende senden hoşlansam bana da mı aynısını söyleyeceksin dedim ve cevap atmadı mesajıma.. sonra paylaştığım bir fotoyu beğenmiş.. deliricem? napim ben?
Hoşlandığım çocuk benden hoşlanıyor musun diye sordu? ve ben evet diyemedim :(?
Cevapla