Yine dayanamayıp aradım, çok mu küçük düştüm sizce?

ayrılıktan sonra, mesajlarıma ve aramalarıma cevap vermeyen insanı ben yine bir kaç gün sonra yine aradım yine açmadı..çökmü küçük düştüm sizce :((
Güncellemeler
+1 yıl
not :ilişkiyi ben bitirdim mesajımla
Güncellemeler
+1 yıl
Onun hatasiydi iliskiyi bitirmem !
Yine dayanamayıp aradım, çok mu küçük düştüm sizce?
Cevapla