


İstediğim fotoğrafları bulamasam da bana hoş geliyo gözlüklü arkadaşlar:)



bkz: pornstar eva angelina
bu kadına hastayım şahsen. çok eskilerden yani <3 xd çekiciliktir gözlük, bende kullanıyorum. bazıları sevmez, sanki gözlüğü keyfine kullanıyor. rahatsızlığı var ki kullanır işte. ne karnı fesat insanlar var.
Sadece p*rno yıldızlarına yakışıyor gözlük onun dışında normal kızlarda kötü duruyor (Dipnot: Dışarda gördüğüm kadarıyla öyle düşünüyorum)
https://i.giphy.com/26BRGCgSF3kV3oe40.gif
Benimki yeşil. Takmayı seviyorum. Özellikle renkli renkli. Ama numaralı olunca 1 2 tane olabiliyor en fazla 😊
Gözlük bende yakin uzak bozuk olmasina ragmen igrenc duruyor diye hic takmiyorum
Daha gidebilir eğer sen o isen :(
Anlayamadım?
Cevap
21Cevap
kızlarda taş gibi erkeklerde mal gibi duruyor bende arada takıyorum çok lanet birşey oluyor kızlara daha çok yakışıyor
Evet aynı fikirdeyim. Tabi gözlük çerçevesi de fark ettiriyor. Bana hep sempatik gelmiştir.
Tabiki ya gözlük çekicilik, tatlılık katıyor ve çirkin kızı bile güzel gösterebiliyor.
Bana direk sekreter fantazisini hatirlatiyo nedendir bilmem.😄
Büyük çerçeveli takanları ben de tatlı ve çekici bulmuşumdur hep
Eğer çekici olmasaydı p*rno sektörünün popüler bir aleti olmazdı.
Takmayı hiç sevmiyorum, ama mecburen takıyorum bazen 😒
Herkese yakismasa da kendine özgü bir cekicilik katiyor
İticiliğine inanıyorum. Matrix filminde ki trinity gibi dolaşıyorlar etrafta. Bir hava bir hava.
Beni gören profesör olmuşsun dediydi :)
Merak ettim:)
Normal halleri çöp, gözlüklü halleri double çöp.
Yakısıyor bazılarına:D
Takiyorum gozlerimi dinlendiriyor hemide
Güneş gözlüğü değil de diğeri güzel oluyor
Ayrı bir hava kattığı gerçek
A haber spikeri ilgimi çekti
esmer degilse cekici olamaz benim icin :D
Bende kullanıyorum ama inek diyorlar 😒
Ben inanmıyorum 😂 😂 😂
Dereceliden nefret ediyorum.
bazılarına çok yakışıyor
Bazi kizlara gercekten cok yakisiyor
Sana da yakisir
Bana da gözlük takan erkek
Teşekkürler 😇😇 haha
kızlar zaten çekicidir. o da ekstra bir şey :d
inanmıyorum teselli gibi bişey
Benim bildigim o p*rno larda oluyo 😂
Inanirim 😂
Sana da guzel gidermis
Evet çok tatlı okuyolar ben severim
inanıyorum bnce hoş
bence çok fantastik oluyorlar
Hoşlar
Sevmiyorum
Guzell
Bana hoş geliyor.
evet
İnanıyorum :D
Evet.
Hayir.
hoştur
cok hmde
Banada cok yakisir
Inanmiyorum
Ben çekici buluyorum
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar