İnek görünmemek için senelerce lens taktım ama gözlerim kurumaya, hassaslaşmaya başlayınca sağlığım daha önemli diyerek gözlüklere geçiş yaptım. Miyop olduğum için gözlüğün camları gözlerimi ufak gösteriyor :( Nedense gözlük takınca güzelliğim azalmış gibi hissediyorum. Erkeklerde de gözlük takan kız çirkinmiş, inekmiş algısı oluşuyor mu? Sizin için kadını itici mi yoksa çekici mi yapıyor gözlük? Benim gözlük modelim şu:
Gözlük takan kız itici mi yoksa çekici mi geliyor size?
Yas ilerledikce bizde gözlük kullanmaya basladik, özellikle biseyler okurken ya da pc basinda. Kendine özgüvenin olsun, kendini herhalinde begen ve sev, rahat ol guzelliginden birsey kaybetmiyorsun :)
En İyi Cevaplar