Annemi başkasıyla mesajlaşırken gördüm lütfen yardım edin akıl almak istiyorum başım catlıyacak böyle rapor gibi yazdım?

Ne yapacagımı bilemiyorum akıl almak istiyorum lütfen okuyun Öncelikle biraz annemin karakteri, cocugun ve tanışmalarını ve babamı anlatacam detaylı olsun lütfen okuyun başım catlıyacakgercektenannem 40 yaşında köyde doğup büyümüş 17 yasındada kendisinden 10 yas bir erkekle evlendirilmiş. Babam günde 12 saat calısır sabah eve gelir sadece 3 saat evde kaldıktan sonra işe gider haftada birgünde tatil görüşmeleri bu yani... Babam cok fedakar ve sadaktli annem de öyle taki dün annem farklı bir telefonla mesajlaşırken yakaladığım ana kadar.. Yakaladığımdada size şöyle aktarayım acı bir durum böyle bir eroinmanın uyusturucu istemesi gibi telefonu istedi lütfen ver oglum ayaklarıma kapandı o derece ama iyiki soğukkanlı kalıp telefonu actıktan sonra.. Önce eroine alıştırıp kullanıyorlar düşündüm cok korktum başım döndü anne dedim elinde videolarmı var otur dedim bana anlat. Böyle polis gibi sorguladım iyice cocuk öncelikle 23 yaşında yeğeni yaşında tanışmaları ise cocuk ve babası iş için köye geliyor amelellik yani komşumuz,, babam evde olmadığı için sadece babanemm annem dedem evdeyiz böyle şivesi komik olduğu için dedem cağırırdı gelip oturup kendisi ise doğu kültürü gördüğü için babası cok namuslu yani benim gözümden anlatıyorum... Cocuk biraz asi böyle atılgan zibidi tarz bir cocuk.. Neyse anneme sordum anne bu nedir dedi ben sadece böyle oyun gibi bakıyorum cocuk komik takıntı haline gelmiş nasıl bir mantıksa artık... Ya annem dedim sen evlisin neden böyle gözün hep gizli kapaklı işlerde heyecan böyle bir nevi aşk hayatı gibi ben senden olgun şeyler bekliyorum ne oyunu dedim bugün bu oyunu yapan yarın adamla kalır iyiki erken görmüşüm.. Ben annemin kursağında kaldığı bu duygudan mı yoksa babamın ihmalkarlığındanmı anlamadım... Yani annem böyle kesinlikle gözü dışarlarda bir insan değil biraz böyle safmı desem böyle adam yani koynuna girdiğinde kolay aldanmış.. Bana diyor ben bu hataya nasıl düştüm daha cocuk ciddiye almıyorum Vs babandan iyisini bulamam Devamı aş
Güncellemeler
+1 yıl
Ben sonuç ne dedim bir daha yazmam yuvam yıkılacak eli elime değmedi sesini bile duymadım son 1 aydır böyle ilk önce abla niyetine yazdı sonra cıvıttık.. 5 yıldır tanışıyorlar biz avrupadayız şu an ve annem 1 2 yıldır facebook WhatsApp ile haşır neşir böyle saklıyor şifre vurmuş 6 aydır zaten birşeyler cevirdiğini anladım telefona kilit vurması biraz garip oldu.. Neyse cok pişmanım allah belamı versin bana bir ders oldu bir daha böyle hataya düşmem haberim olmasa iş bataklığa dönüşecek
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi annem 40 yaşında birde cocuk 23 yaşında annem diyor bununlamı böyle yüzüme bakıyor kurnazmıdır nedir böyle mesajları okudum acık secik samimiyet baya var.. Şimdi allah benimde bu larında belasını versin yorumlarınızı bekliyorum birde ben 17 yasındayı. Ablalarım abilerimden bir fikir almak istedim bu kötü olay hakkında size nasıl geldi
Annemi başkasıyla mesajlaşırken gördüm lütfen yardım edin akıl almak istiyorum başım catlıyacak böyle rapor gibi yazdım?
Cevapla