Hayatımda hiç öpüşmedim, öpüşmek nasıl bir duygu, acemi biride iyi öpebilirmi yoksa öpe öpe mi ögrenilir?

arkadaşlar şu ana kadar hiç erkek arkadaşim olmadı, bu aralar bir çocuktan hoşlanıyorum, eger olurda bana açılırsa teklifini kabul etmeyi düşünüyorum. ilk zamanlar nasıl vakit geçirmeliyiz sizce? neler yapabiliriz sosyal aktivite olarak? nerelere gidebiliriz, nerde buluşabiliriz? ikimizde hem uni okuyo hem çalışıyoruz. O benim ilk çıktıgım ve umarım son çıktıgım kişi olur, ama bunu ona söylemek istemiyorum yani daha önce başka biriyle çıkmadıgımı, ve eğer beni öpmek falan isterse ben hiç daha önce öpüşmedigimi belli ederim kesin ve çok gerilirim kolaylıkla anlar, ama belli etmek istemiyorum, belki ezik falan durumuna düşerim, şu an okuyanlar kesin iyi işte bunu eziklik olarak görmez tam tersine hoşuna gider falan demeyin, çünkü bana göre utanç verici daha önce hiç sevgilimin olmamış olması. Çevremde çok begenilirim, güzel bulur herkes, hiç çıkmamış olmak utanılacak bişey degil elbette, ama bana göre benim yaşımda utanılacak bişey çünkü ben 25 yaşındayım 😔 beni gören genelde sevgilim olmadıgını duydugunda neeeeeee inanmıyorum falan der. bu öpüşme olayı çıkmaya başladıktan ne kadar sonra olmalı?
Hayatımda hiç öpüşmedim, öpüşmek nasıl bir duygu, acemi biride iyi öpebilirmi yoksa öpe öpe mi ögrenilir?
Cevapla