Aynı anda çevrimiçi olup sonra ben çıkınca bidaha whatsappta çevrimiçi olmaması tesadüf müdür?

Aynı anda çevrimiçi olup sonra ben çıkınca bidaha whatsappta çevrimiçi olmaması tesadüf müdür? Birileriyle mi konuşuyordur moralim bozuldu?
Aynı anda çevrimiçi olup sonra ben çıkınca bidaha whatsappta çevrimiçi olmaması tesadüf müdür?
Cevapla