Bilgisayardan Whatsapp açınca hep çevrim içi mi gözükür?

Sevgilim telefonu bozulmuş diye laptontan bitek girebiliyomuş wpye ama laptondan girince hep cevrimiçi olmuyomu ve arada mesaj atıyorum tek tik oluyor ya da mesajımısiliyorum ama onu görmüş oluyo anlmadım mantıklı gelmedi sizce?
Bilgisayardan Whatsapp açınca hep çevrim içi mi gözükür?
Cevapla