Hoşlandığım,bakıştığım kız artık bana bakmıyor.



1-2 haftadır kızla bakışıyorduk.Az muhabbetimiz vardı sınavlardan sonra nasıl geçti falan filan , Kız ortam hazırlamaya çalışıyordu heralde çıkışta ben en son çıkıcam falan diye bağırarak arkadaşına söylermiş gibi yüzüme baktı , bir yerde tek durup yüzüme bakıyor falan ama benim şu lanet huyum yüzünden bir türlü gidip açılamadım , bunlar 2-3 hafta önceydi. kızın yavaş yavaş tavırları değişti bakmamaya başladı , bulunduğum ortamlardan uzaklaşma falan , bugün itibariyle ise sanki hiç umursamıyor gibi bir sohbet ortamı oluştu tamda kızın karşısında oturuyordum o ise beni tınlamadı kulaklığı kulağında kitap okumaya başladı , gerçekten çok üzgün ve pişmanım keşke önceden hoşlandığımı dile getirseydim kıza. Şimdi ise ne yapıcağımı bilmiyorum vazgeçmeye,unutmaya çalışıyorum açılırsam reddi yiyeceğim gibi duruyor ama bir yandan da unutmak istemiyorum. Kızın az da olsa ilgisi kalmışmıdır acaba açılsam ne olur ? uzun oldu biraz özür dilerim cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler herkese.
Hoşlandığım,bakıştığım kız artık bana bakmıyor.
Cevapla