Geçen günde sormuştum çoğunuz hatırlayacaktır zaten, arkadaşlar kadınla aramızda bişeyler olmaya başladı bu sabah birlikte olduk kendimi o kadar kötü hissediyorum ki en çokta kıza üzülüyorum çok saf masum bişey bir ögrense kaldıramaz bunu biliyorum, ama olan oldu artık kadın o kadar rahat ki herşeyi dalgaya vuruyor seviştikten sonra yatakta sigara keyfi yaparken sana bişey sorucam bunu nereye kadar saklıyacaz dedim sadece gülümsedi sigarasını derin bir nefesle içine çekerek aman salla anı yaşadık duyarsada pek tepki vereceğini zannetmiyorum dedi o an sokları yaşadım kadın sanki kızına düşmanmış gibi davranıyor az önce bir karar aldım ikisindende uzaklaşmam gerekiyor ama ne yapacağımı bilmiyorum sizce şu an yapmam gereken en doğru şey ne? Lütfen adam akıllı cevaplar istiyorum kendimi büyük bir boşlukta hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bilmeyenler için söylüyorum kadın dul bu arada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer