Benden 20 yaş büyük biriyle ilişki yaşıyorum fakat...😥 ?

Arkadaslar ben bu adamla 20 gündür tanışıyorum açıkcası adam bekar cok beğendim arzuladım adamı. elbette herşeyi yaşadık.. bende ciddi bakmıyorum olaya macera diyelim.. neyse bu benden cok memnun kaldı günaydın msjından iyi gecelere kadar yazısırdık ihtiyacım oldugunda soruyor elbet herseferinse.. neyse ben genelde evinde takılmayı seviyorum rakı felan alıyor cıkılata cips felan birgün dedim artık sofra kur bu ne böyle dedim ö. diledi vs.. ben adet oldum dün benimle görüşmek istedi adetım dedim olsun uyuruz dedi.. benim ev esyalarıyla ilgili sıkıntılarım var onun içinde dediki bende kal eşyaların gelene kadar felan okey dedim aldı beni evimden derken masa yine aynı :(( marketten hiç birsey almamış yüzüne vurdum şakamı yapıyorsun dedim unuttum felan dedi.. tabi bu başladı sulanmaya istemedim adet için yinede yaparım dedi sen istersen vs.. sinirlendim eve bırak beni dedim sen bilirsin felan dedi sinirliydi.. hakkını yiyemem hergün arıyor gezdiriyor.. neyse arabaya bindim ikimizde sustuk sigara uzattı aldım.. eve bırakana kadar konuşmadık neyse ben arabadan inerken iyi geceler dedi.. ve aramadı.. hatasını anlarmı nasıl davranmalıyım.. ergen cevap verecekler vermesin.. gayet ciddiyım..
Benden 20 yaş büyük biriyle ilişki yaşıyorum fakat...😥 ?
Cevapla