İzlerdim
İzlemezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bücür Cadı'yı izlemedim ama Arka Sıradakiler'i izledim. Yeni hali Arka Sıradakiler adlı dizideki Eda karakteriydi.
bende arka sıradakileri izlemedim bilmiyorum be süvo :(
vurun beni öldürün :((((
çüş çüş :D o zina işleyenlere şeriat cezası demek safooooo :@
Küçüklüğünde bişeye benzememesine rağmen şimdiki hali güzel... Ama hiçbiri bir sabrina olamaz.
sabrina reyizin izindeyiz asdfghj
izlerdım Abbas vardı birde ona asılan şişman bır kadın Abbaşımm derdı :D o kız sımdı emret komutanımda oynuyor :D
Evet arada izlerdim. Kız bayağı güzelleşmiş. :)
Sorma yaa :))
<3 tesekkurler canım
Rica canım <3
Cevap
24Cevap
bücür cadı bücür cadı sevgi dolu bücür cadı ktülerin düşmanıdır iyilerle dost bücür cadı. bakalım daha ne olacak bücür cadımız ne yapacak .d
bakalım görelim :)
Köfteci abbas ile haydar'ın neyi alıp veremediğini dahala çözemedim aga
hahahah aynen :)
O cadılıkta cıktı, Kıvanç'a gözkoydu, kadın milleti işte..
görüyon mu namıssınız cıks cıks
keşke sihirli annem gibi bu filminde yenisini yapsalar sırf kızın hatrına izlerim
O dereceee :)
:)
İzlenmez mi o ya.Hatta geçen açtık kuzenle birkaç bölüm izledik.Nasıl güzeldi.Nasıl da kanıyorduk :D
Evet ya çok severdim bende :)
bücür cadı bücür cadı sevgi dolu bücür cadı kötülerin düşmanıdır iyilerle dost bücür cadı shfldsf
izliyodumda hiç bişey hatırlamıyorum ki izlediğim şeylerden ama severek izliyodum:D
evet bende :)
utana sıkıla söylüyorum her bölümünü izlerdim :D yalnız o kıza ne olmuş öyle ya :O
çok izlerdim ya o diziyi :D köfteci abbas adamımdı. kız daha sonra arka sıradakilerde de oynadı orda da izlemiştim
kardeşim izlemek isterdi ben de izletmezdim ... ağlardı o da... ben yine de izletmezdim :))
İzlerdim annesi sehriye vardi ah cocukluk ya cok severek izlerdim :D
İzlerdim. Abbas vardı sanırım köfteci. Bunun anasına aşıktı :/(:((8
Evet doğru arabada köfte satıyordu :)
İzlerdim kız arka sıradakilerde oynuyordu heralde :D
valla ben daha çok üvey baba da oynayan lamia yı beğeniyorum.
Bazen izlerdim de o Simitci Abbas miydi neydi. Neyyyymis o ya arkadas!
Köfteci o =)
Bir bu bir de Ayşecik
Güzeldi :)
Evet o da güzeldi :)
sabrinayı izlerdim :)
ohaaa ne kadar degısmııısss :D
bütün çocukuluğum bununla geçti diyebilirim :D
Bende izlerdim. :) Fistik gibi olmus.
Olmuş valla :)
Tanıdık geliyor sanki
İzlemişsindir 1-2 bölüm olsada .)
Yov şehriye hanım yov
yov yov bir kısa mesajla bitti sanırsın asdfghj
vaaayyyy hatuna bak :)
çok severdim :))) ayrıca kızda çok gzlleşmiş
izlerdim ama sinir olurdum o zamanlar :)
aaa niden ya :)
dert ettiğin şeye bak :)
olmuş valla <3
Babam acardi öyle izlerdim.. Kiz güzel bence.
Evet çekiciliği var :)
izlerdim :) köfteci abbas az çekmedi cazibeden
he yav neler çekti adamcağız :)
oha hatun ne olmuş öyle ya :)
daş olmuş daşşşşşş :))
aynen :)) geleceğe yatırım yapsaydık keşke :))))
Şansınıza asdfgh :)
tarzım değil zati :,)))
kötülerin düşmanıdır iyiler dost :(
bücür cadı , bücür cadı <3
ne olmuş ben anlamadım...
şeyyyy kız güzelmiş hani.
izlerdim çok gülerdim ya :)
Aynen ya bende :)
Izlerdim. Ne anliyorsam o dizilerden.
Çocukluk işte izliyorduk .:)
evet bılıyorum sımdı bu oldugunu
Şimdi cadı olsa izlerim :p
İzlerdim çok güzeldi ah şu cocukluk yılları :)
İzlerdimm hatta canım sıkılıncaa hala izliyorum
evet artık yok öyle filmler
Bücür cadı izlerdim :)
çok izlerdm off çok gzel olmşş
Burunlarıyla hallediyorlardı işlerini.
İzlerdim evet :)
yakaladım seni abbas :)
severdim :))
ne güzel :)
sabrinayı izlerdim
İzlemezdim
Hiç izlemedim.
Evet izlerdim.
hatırlamadım bile :(
Sağlık olsun :(
çook eskidendi o
iyi olmuş:D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar