Acıdığınız, üzüldüğünüz bir kıza veya oğlana aşık olur musunuz?

Acıdınız veya uzundunuz bir kız veya oğlan'a aşık olurmuşunuz?

Bir kız'a neden sürekli bakarsınız?

Devamlı göz göze gelmek sizi etkiler mi?
Acıdığınız, üzüldüğünüz bir kıza veya oğlana aşık olur musunuz?
Cevapla