Acıdınız veya uzundunuz bir kız veya oğlan'a aşık olurmuşunuz?
Bir kız'a neden sürekli bakarsınız?
Devamlı göz göze gelmek sizi etkiler mi?
Bir kız'a neden sürekli bakarsınız?
Devamlı göz göze gelmek sizi etkiler mi?
hoşlanıyorsan bakarım göz göze gelmek tabi etkiler. acıdığım birine aşık olmak saçma ya sadakat gibi oluyor o ama zamanla tabi olunur birinin mutluluğu için biriyle olmak yanlış sen mutlu olduğun kişiyle olmalısın karşındakide mutlu olmalı yoksa hep üzüntü ve pişmanlıklar oluşur.
Hayırr... aşık olamam elbet.. Sırf acıyorum diye onunla olmak ona karşı yapılacak en büyük haksızlık olurdu!
Sürekli göz göze gelerek aşık olduğum birkaç kız oldu:))
oğlan derken :D acıdığım erkeklerle beraber olmam ne o öyle ya kedicik gibi
Cevap
4Cevap
Acıma ile böyle şey olmaz. Hadi diyelim knedini zorladın ve yaptın inan bana bu durum o kişiye edilebilecek büyük bir hakarettir.
Zavallı oğlana bakıp bakıp burda başlık açıp "bana baktı sizce aşık mı?" sorusu açmasını sağlarım kelebeem.
bence olur,ben üüldüğüm an ancak aşık olduğumu anlayabilirim,fazla duygusal değilim sevmediğim birine üzülemem
acımayla aşık olnmaz ki
asık olmama onlara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar