Ulaşılmazı oynamak mı iyi yoksa azcık belli etmek mi?

ulaşılmaz kızı oynayıp yine biraz mesafeli olmak mı iyi... kız hoşlanıyosa bile...

yoksa hoşlanıyosa biraz belli mi etmeli kz ?
Ulaşılmazı oynamak mı iyi yoksa azcık belli etmek mi?
Cevapla