ulaşılmaz kızı oynayıp yine biraz mesafeli olmak mı iyi... kız hoşlanıyosa bile...
yoksa hoşlanıyosa biraz belli mi etmeli kz ?
yoksa hoşlanıyosa biraz belli mi etmeli kz ?
biraz ağırdan satmalı ama fazla naz aşık usandırır...
çok tuhaf ama nişanlım çok yırtık çıktı...ilk buluşmamızda elimi tuttu koluma girdi..başını dizime yatırdı...alnından öpmeme izin verdi...dudağa cesaret edemedim zaten ortam da müsait değildi...ama dediğim gibi çok tuhaf...çünkü acayip hoşuma gitti...yani ağır abiyi oynamadı...
ulaşılmazı oynayan kıza ...arada kaldıgım zamanlarda rest i cekip baska arayıslar icine düşen birisiyim
Bence ulaşılmazı oynamalısın.annemin bir lafı vardır ağır taşı ne yel alır ne sel alır :) ulaşılmaz ol ki kaliten artsın :)
o zamanda kim ulaşacak kız ulaşsın istiyor kendisine :) -düz mantık:)
bnce kız gurursuz olmadan tabiki bira belli etmeli çünkü çocuk neye güvenp gelip itiraf edecek biraz cesaret vermek lazım
Cevap
15Cevap
gizemli ulaşılması zor çekici gelir iyidir tabide şeyinide çıkarmayın ama işin ((: hem sen biraz belli etmezsen durup dururken kim koşsun peşinden çok nadir olur deli gibi aşık olması falan gerek ilk görüşte.
Cok ulasilmazi oynarsan götü kalkik derler cok belli edersen kasar derler.Derlerde derler sen icinden geldigi gibi ol.illa teknik devam etmek istiyosanda bu söylediklerimin ortasinda bir tavir takin
İlgini belli edersin eğer sana ilgisi olduğuna inanıyorsan , sonrasında kendin ol , nasıl mutlu olacaksan öyle davran ...
doğanda soguk sert mesafeli bir yapı yoksa boşu boşuna kasma yapmacık durur.itici olur.içinden gülmek geliyosa gül içinden geldiği gibi davran.
hayır canım sen bile tipini beğenmediğin biri sana ilgi göstersin ilgisini kessin merak edersin..
kızlar koşmaz ama burda erkek söz konusu koşar :)
Önce azcık belli et. Sonra çek kendini zoru oyna, o belli ettiğin anları gözü arasın ki peşinde olsun..
ama onu beğenmediyse imkanı yok aramaz gözü felan.ne kadar belli etse etsin.
merak ederim evt bu doğru fakat peşinde koşmam beğenmiyosam :) ulaşmaya calısmam cünkü ulaştıgımda yine hevesim kaçacaktır.ama dediğinde doğru.
erkek psikolojisi değişik zaten cinsler:DD
ulaşılmazı oynayıp kasmak niye ? doğal ve samimi olmalısın.
belli etmeli bence yoksa ben anlamam benim öğle cevremde bir kız var hareketlerini analmıyom bir bana bakıyor sürekli bir konuşmaya çalıştığımda kaçıyor.Bence belli et
En degerli kiz ulasilmasi zor olan kiz...
Kiymet olmak kizlarin kendi ellerinde ...
hissettiğin gibi yaşamak önemli..plansız, entrikasız...
link kimse ulaşamaz
Azcık umut lazım. Ama azcık. Fazlası da azı da zarar:))
ölçüyü ayarlamadığında duvara çarpmış gibi hissetmek istiyorsan, yerine göre davranmak en iyisi..
azcık belli et ulaşılamayanı insanlar ne yapcak ki?
tabi ki biraz belli etmeli.yoksa çocuk,umut yok deyip vazgeçebilir.
Herseyin dozunu kaçırma . Fazla belli etme hoslandigini . Fazlada soğuk olma ;)
biraz değil, bildiğin belli etmeli. sizin imalarınızı anlamak imkansız gibi.
kendin gibi olmayı dene..
içinden geldiği gibi!
kibir yapmıyorsan sorun yok farketmez..
bence birazcık belli et ama fazla değil
sakın belli etme o zaman koşarak uzaklaşır senden
belli etmeli tabe uğraştırmayın artık bizi yaw:D
zor kız bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar