Arkadaslar merhaba,
Artik bu konu altina yorum yazmak istedim.
Durumum şu yaklasik 8 aydir Bursadayim yurtdisindan Fransadan buraya bilidik buyuk bir firmaya 5 seneligine goreve geldim.
Burda iş arkadaslari disinda ki kafama gore takilacak kimsede yok ortam ve cevre olmadan nasil tanisiyorsunuz? Fransadaki gibi gidip bir merhaba diyim sohbet falanda edilmiyor denedim siktiri yedim :) durumlar vahim omrumde bu kadar yalniz kalmamistim. Artik hic yapamadigim bisey yapmaya zorluyorliyacak gibi duruyor beni bu sehir...:) bayanlar baylar bir akil fikir verirseniz cok mutlu olurum.
Artik bu konu altina yorum yazmak istedim.
Durumum şu yaklasik 8 aydir Bursadayim yurtdisindan Fransadan buraya bilidik buyuk bir firmaya 5 seneligine goreve geldim.
Burda iş arkadaslari disinda ki kafama gore takilacak kimsede yok ortam ve cevre olmadan nasil tanisiyorsunuz? Fransadaki gibi gidip bir merhaba diyim sohbet falanda edilmiyor denedim siktiri yedim :) durumlar vahim omrumde bu kadar yalniz kalmamistim. Artik hic yapamadigim bisey yapmaya zorluyorliyacak gibi duruyor beni bu sehir...:) bayanlar baylar bir akil fikir verirseniz cok mutlu olurum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar