Bursa da kadinlarla tanismak :)?

Arkadaslar merhaba,

Artik bu konu altina yorum yazmak istedim.

Durumum şu yaklasik 8 aydir Bursadayim yurtdisindan Fransadan buraya bilidik buyuk bir firmaya 5 seneligine goreve geldim.

Burda iş arkadaslari disinda ki kafama gore takilacak kimsede yok ortam ve cevre olmadan nasil tanisiyorsunuz? Fransadaki gibi gidip bir merhaba diyim sohbet falanda edilmiyor denedim siktiri yedim :) durumlar vahim omrumde bu kadar yalniz kalmamistim. Artik hic yapamadigim bisey yapmaya zorluyorliyacak gibi duruyor beni bu sehir...:) bayanlar baylar bir akil fikir verirseniz cok mutlu olurum.
Bursa da kadinlarla tanismak :)?
Cevapla