Hoşlandığım, bakıştığım kız artık bana bakmıyor.

1-2 haftadır kızla bakışıyorduk ufak ufak sohbet açmaya çalıştım ama heyecan,cesaretsizlik,utangaçlık yüzünden bir türlü başaramadım. Günaydınlarla kaldık öyle. Kız ortam hazırlamaya çalışıyordu heralde çıkışta ben en son çıkıcam falan diye bağırarak arkadaşına söylermiş gibi yüzüme baktı , bir yerde tek durup yüzüme bakıyor falan ama benim şu lanet huyum yüzünden bir türlü gidip açılamadım kıza bıktım bu cesaretsizlikten,utangaçlıktan ve şu son 2 gündür kızın tavırları değişti artık hiç bakmıyor , bulunduğum ortamlardan uzaklaşıyor. Canıma tak etti artık pazartesi günü ama öyle ama böyle açılıcam artık , sizce hala bana karşı bir ilgisi var mıdır ? yoksa çoktan kaybettim mi :(
Güncellemeler
+1 yıl
baska bir gorusu ya da fikri olan yok mu dedigim gibi acilicam pazartesi
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar kız bugün okula gelmedi dolayısıyla konuşamadım ama yarın gelirse kesin konuşuyorum , şimdiden çok heyecanlıyım söyleyememekten korkuyorum birde kız hep arkadaşlarıyla oturuyor falan yalnız yakalayamıyorum yani arkadaşları yanındaykende gidemiyorum bir türlü :(
Hoşlandığım, bakıştığım kız artık bana bakmıyor.
Cevapla