Bir erkeğe onu kıskandığımızı belli etmeli miyiz yoksa hiç kıskanmıyormuş gibi mi davranmalıyız?

bir erkeğe onu kıskandığımızı belli etmeli miyiz yoksa hiç kıskanmıyormuş gibi mi davranmalıyız?
Bir erkeğe onu kıskandığımızı belli etmeli miyiz yoksa hiç kıskanmıyormuş gibi mi davranmalıyız?
Cevapla