Başkonsolos kızı olmak Diplomat çocuğu olmak beni çok yordu dapdağınık hissediyorum kendimi? Çok sıkıldım siz olsanız?

Babam Ankara Hukuk mezunu sonra Londra ekonomi okulunda yüksek lisansı var girmiş diplomat adayı olarak Dışişlerine. Belki çoğunuz için çok güzel bir hayat olabilir öyle düşünebilirsiniz. Orda Kocaman bir resmi konutta oturmak diplomatik dokunulmazlık ve yargı bağışıklığına sahip olmak (kızı olarak ben bile sahibim buna.) orda hizmetçileriniz olur temsil makamı olduğunuz için harcamalar kısılmaz. Ki konut çalışanlarınız şöförler koruma görevlileri çalışanlarınız bile Türk'tür. Ama ülkenizde yurt içinde hemen hemen hiç bir ayrıcalığınız olmaz zaten önemli değil şikayet ettiğim konu bu değil. Mesela ben Pakistan-İslamabad doğumluyum. Çin-Pekin'de S. Arabistan Riyad'ta Sırbistan'da bulundum, eğitim aldım. O kadar çok tanıdığım ama eskilerde kalan insanlar var ki anılarım dağınık dağınık farklı insanlar farklı çevreler kültürler en yakın arkadaşlar ama bir daha görülmeyen yüzler. Gidilmeyen yerler. En son 2006-2010 arası Ankaradaydık ailecek. Çok güzeldi tüm ailem amcam vs. 2010'da T. C Başkonsolos'u olarak atandı babam. Bir Asya ülkesi, güzel bir yer değildi. Ben orayada gittim 2 yıl liseyi bitirdim. Yurtdışında okumak istemedim Türkiye'ye döndüm aynı yıl babamın arkadaşları söz sahibi oldular ve babam bir Avrupa ülkesinde Başkonsolosluğa atandı. Özlem duydum. Bu yıl Büyükelçi olamazsa Ankara'ya dönecekler süreleri doldu. Ama olacak gibi arakadaşları uğraşıyor ben yine yanlız kalacam. O hayatı sevmiyorum mesela şunu anlatayım konutta resepsiyon veya kutlama olur ben program bitene kadar üst katlarda beklerdim inmezdim. Kavga ile götürdükleri yemek davetleri var bide. Çok sıkıldım ya yerimde olsanız? Yapayanlız anılarla darmadağın? Nereye ait olduğunuzu bilmeseniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Mesala dışişleri yönetmeliklerine göre benim Türkiye başkonsolosunun kızı olarak yurtdışında "Türkiye Cumhuriyeti Devletini ve Türk Milletini" küçük düşürecek davranışlarda ve hareketlerde bulunmam veya bu tarz bir işte görevli olmam yasak. Aynen böyle yazar. Baskıyı düşünün.
Başkonsolos kızı olmak Diplomat çocuğu olmak beni çok yordu dapdağınık hissediyorum kendimi? Çok sıkıldım siz olsanız?
Cevapla