Olmamasi gereken seyler yasadim pismanim boslukta gibi hissediyorum?

B*kire degilim olmamasi gerekiyordu
pismanim ailemin kimsenin yüzüne
bakamiyorum sanki artik her sey bosmus onlari, davranislarin hak etmiyoru musum gibi
hissediyorum ne yapmam lazim
Olmamasi gereken seyler yasadim pismanim boslukta gibi hissediyorum?
Cevapla