Bilerek tahrik ettim ayırmak için ama içim hiç rahat değil?

2 yıl önce en yakın arkadaşım sevgilimle olmuştu arkamdan iş çevirmişlerdi. Şimdi o kızın sevgilisi vardı intikam almak istedim. Çocukla samimiyet kurup evde perde takacak kimsem yok ayağına evime çağırdım. Zaten sonrası kolay oldu. Çocuğun telefon şifresini gördüm çektiğim samimi bir fotoğrafı paylaştım o uyurken hesabından. Sonra her yer yangın yerine döndü ayrıldılar kız çıldırdı. Ama ben hâlâ berbat hissediyorum. Neden bu his geçmiyor? İçimin rahatlaması gerekmiyor muydu?
Bilerek tahrik ettim ayırmak için ama içim hiç rahat değil?
Cevapla