Sevgilisi olan bir kızın erkeklerle oturup sohbet etmesi kahvaltı yapması gezmesi vs vs normalmi sizce?

Merhaba arkadaşlar;
Yukarıda bahsettiğim gibi kız arkadaşımla bugün bir olay üzerine tartıştık.Çarşıda işlerini hallettikten sonra eski ofisinde çalıştığı bir çocuğun (ERKEK) :) yanına uğramış burada kahve içip sohbet ederken bana mesaj attı işte böyle böyle yerdeyim şöyle yapıyorum diye. Fazla durma eve geç canım benim dedim demez olaydım. Bundan sonra bu başladı bana baskı yapma ben istediğim kişiyle görüşürüm babama bile karşı geliyorum yeri geldiğinde. Oysaki her erkekte olduğu gibi kıskanmıştım sadece fakat neden böyle bir tepki böyle bir parlama oldu.

Ve en son yazdığı cümle;
Kim yanımda olabilecekse onunla takılırım. Ben neticede ona göre uygun davranırım.

Sorum şu ki özellikle erkek arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. Sevgilinizin erkeklerle dolaşması gezmesi veya sohbet etmesi sizin ruhsal olarak ne düşünmenizi sağlar?
Sevgilisi olan bir kızın erkeklerle oturup sohbet etmesi kahvaltı yapması gezmesi vs vs normalmi sizce?
Cevapla