Bu kız bana niye cevap vermiyor özellikle kızlar lütfen söylesin?

3 yıldır sevdiğim kıza 6-7 ay önce açıldım.Kızın o dönem sevgilisi olduğunu bildiğimden tepki çekmeyim diye içimde kalamsın diye sana bunları söylüyorum dedim sana karşı çok güçlü duygular besliyordum tarzında sözler söyledim.kızın çok hoşuna gitti,anlayışlı ve neşeliydi,sorular sordu hatta bana.adımı bile sordu kimin arkadaşı olduğumu falan sonra kendi adını söyledi ve zaten biliyorsun dedi.ortam öyle samimiydi ki seni yolundan almayım artık dedim.sanki otursak 3 saat konuşacaktık gibiydi. bir hafta önce faceden ekledim kabul etti,bir gün sonra twitten ekledim kabul etti o da bana istek yolladı ve sonunda merhaba nasılsın diye mesaj attım ama günlerdir cevap yok..ne yapıyor bu kız benimle dalga mı geçip egosunu mu tatmin ediyor,ciddiye mi almıyor,madem bana karşı olumsuz beni niye silmiyor ya da niye baştan kabul etti ve sevgilisi de yok..çok çaresizim :/
Bu kız bana niye cevap vermiyor özellikle kızlar lütfen söylesin?
Cevapla