Faceden uzun süre konustugum kiza, 1 ay sonra tekrardan mesaj yazmak?

faceden uzun süre konustugum ve son mesajima okumasina ragmen cevap vermemesi üzerinden 1 ay gecti. bende o zaman fazla üstelemeyip, yapisti imaji veya egosunu yükseltememek icin tekrardan yazmamistim. simdi tekrardan faceden görünce, acaba bir mesaj yazsammi yazmasammi diye kararsiz icinde kaldim? sizce ne yapayim?
Faceden uzun süre konustugum kiza, 1 ay sonra tekrardan mesaj yazmak?
Cevapla