Uzun bir süre geçtikten sonra tekrar mesaj atsam beni tersler mi?

  • Arkadaşlar durumu kısaca anlatmaya çalışacağım. Bundan 4 yıl önce sosyal medyada birini takip etmeye başladım. Genel kültür üzerine paylaşım yapan bir sayfanın yöneticisiydi kendisi. Ben onu takip edince o da beni takip etmeye başladı. Bir zaman sonra iletişim kurmaya başladık ara sıra mesajlaşıyorduk. Kendi kişisel hesabında çok aktif bir insandı, devamlı paylaşımlar yapıyordu. Aklınıza gelebilecek her konuda... Sonra yaptığı paylaşımların biri yüzünden tartıştık o kadar canım sıkıldı ki ben hesabımı 6 ay dondurdum. Ama yanlış anlaşılmasın öyle duygusal bir mesele değil tamamen fikirsel bir tartışmaydı. Sonra hesabımı geri açınca aylar boyunca hiçbir şekilde etkileşime geçmedim ama o son zamanlarda çok sessizleşti şu an hiçbir şey paylaşmıyor. Hem kişisel hesabında hem de sayfasında ama hikayelerime mutlaka bakıyor. Ben ona şimdi "iyi misin" diye mesaj atsam acaba beni tersler mi? Ne ayaksın sen diye sorar diye korkuyorum. Aklıma takıldı içten içe merak ediyorum. Ne yapayım sizce?
Uzun bir süre geçtikten sonra tekrar mesaj atsam beni tersler mi?
Cevapla