-Daha etkili nasıl tepki koyabilirim? öpüşmeyelim bi süre desem çok mu ağır olur?
Açık giyindigi için ayrılmak mantıksız geliyor, ama böyle de içim rahat değil...
-Daha etkili nasıl tepki koyabilirim? öpüşmeyelim bi süre desem çok mu ağır olur?
bende açık giymeyi çok severimm . kıyafetlerimin yarısı dekoltelidir .ama sözlümm çok kıskançç . ileri derecede diyebilirimm . ama orta yolu bulduk . ben hiç hayır demedim . dolabımı değiştirdimm . mantıklı da geldi . kimseye göz banyosu yaptırmanının alemi yok . ben onu seviyorum ona güzel gözükmem yeterli. gerçekten çok daha iyiyiz şu an çok daha mutluyuz .oda biraz daha esnek olmaya başladı artık eskisi kadar kıskançlığı da kalmadı . normal giyindiğim sürece hiç gerilmiyor . tadımızda kaçmıyor . onunla konuşup ikna etmelisin. olmuyorsa ayrılıp gözünü korkutmalısın . yoksa senin sürekli huzurun kaçar
Giyiminden dolayı ayrılık biraz mantıksız geliyor sert ol yada biraz ayrılık korkusu ver bakalım devam edicek mi zaten devam ederse seni kaybetmeye korkmuyor demektir buda seni sevmedğini gösterir
Cevap
5Cevap
seni ciddi anlamda seviyorsa hoşlanmadığın şeylerden uzak durma konusunda özenli davranmalı. bence kavga etmeden bir kez daha uyar ve görüşme sıklığını azalt. hatasını anlamasını sağla.
zamana bırak kendine sıkıntı yaratma ayrılmada hem üzülen tarf sen olursun senin dediklerini dikkate alacaktır ama sabırlı ol.
Ayrıl gitsin yada senden başkasının onun göğüslerini görmesine laf etme karar senin?
İlişkilerin kör noktası.
en iyisini yapmişsin kardeşim
Barzoluğun luzumu yok karışma kıza
Yazın bikini de giydirmezsin şimdi sen
Aferim
gıyımden dolayı ayrılık sacma
kac yasındasın bılmıorum ama ...
baskaları zaten bakıyor...ayrıca emın ol o da baskalarına bakıyor...
ve butun bunlar ciddi ilişkilerin içeriğine dahil olan seyler... acı gıbı gorunse de gercek
Surekli uyar kizdigini belli et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar