Vallahi Billahi troll degil.
Simdi sunu soylemek istiyorum ben yurt disinda Kanadada yasiyorum. Bizim kiraci noel kutladigi icin eve sarhos geldi ve kapisini acamadi geldi bizim kapiya dayandi siz degistirdiniz kiliti siz yaptiniz diye bagirmaya basladi sabahin 4unde. Eve cami kirarak girmis.
Neyse bizde polis cagirdik. Polis geldiginde araba lamlari yaniyordu (o kirmizi mavi olan degil, beyazfener gibi) ben onlarin arabasina dogru yurudum sonra o isigi kapatti kusura bakma gozunu isik aldiysa dedi. sonra kiraciyla konustu anahtarini aldi denedi ve kapi aciliyordu yani bu kiracinin salakligi.
Neyse burdaki polislerde kasli ve yakisikli oluyorlar. Geldi bana o kiracinin yerine sizden ozur diliyorum dedi, siz merak etmeyin ben onun caresine baktim dedi. ismimi vede soy ismimi aldi dogum tarihimle beraber. Sonra gidecekken bana tutanak verdi ve dediki bu benim kimlik numaram ve ismim. Herhangibi birsey olursa bana burdan ulasabilirsin dedi gulumsedi ve gitti.
Simdi yani burdaki polisler boyle nazik degiller, bagirip cagirirlar.. simdi bunun bana kimlik numarasini verip benim ismimi ve dogum tarihimi almasi garip degilmi? Ismimi yazarkende harf harf soylettirdi kagida yazdi. Yani ne yaosam ben simdi? cokda yakisikli
Simdi sunu soylemek istiyorum ben yurt disinda Kanadada yasiyorum. Bizim kiraci noel kutladigi icin eve sarhos geldi ve kapisini acamadi geldi bizim kapiya dayandi siz degistirdiniz kiliti siz yaptiniz diye bagirmaya basladi sabahin 4unde. Eve cami kirarak girmis.
Neyse bizde polis cagirdik. Polis geldiginde araba lamlari yaniyordu (o kirmizi mavi olan degil, beyazfener gibi) ben onlarin arabasina dogru yurudum sonra o isigi kapatti kusura bakma gozunu isik aldiysa dedi. sonra kiraciyla konustu anahtarini aldi denedi ve kapi aciliyordu yani bu kiracinin salakligi.
Neyse burdaki polislerde kasli ve yakisikli oluyorlar. Geldi bana o kiracinin yerine sizden ozur diliyorum dedi, siz merak etmeyin ben onun caresine baktim dedi. ismimi vede soy ismimi aldi dogum tarihimle beraber. Sonra gidecekken bana tutanak verdi ve dediki bu benim kimlik numaram ve ismim. Herhangibi birsey olursa bana burdan ulasabilirsin dedi gulumsedi ve gitti.
Simdi yani burdaki polisler boyle nazik degiller, bagirip cagirirlar.. simdi bunun bana kimlik numarasini verip benim ismimi ve dogum tarihimi almasi garip degilmi? Ismimi yazarkende harf harf soylettirdi kagida yazdi. Yani ne yaosam ben simdi? cokda yakisikli
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar