Bir erkek yeni tanıştığı ve güzel bir kıza neden kardeşim der?

Bir projede tanıştık bu çocukla o 23 ben 22 yaşındayım ergen değiliz yani ona göre cevaplar gelsin lütfen :) 5-6 kere görüştük henüz pek tanımıyoruz birbirimizi ama sakalasiyorduk ve hoslanmaya basladim ben. Projedeki bir sorunu konuşurken hallederiz be kardeşim dedi gülerek omzuma dokunarakk yani baya kardeşçe :/ Bir erkek yakın olmadığı yeni tanıdığı bir kıza neden kardeşim der? Sevgilisi yok! Benim de yok! Kendini beğenmiş olarak algınlamak istemem ama gerçekten güzel bir kızım kadın erkek gören herkesten hergün iltifat alıyorum. Ama bana kardeşim dedi! 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Güzel bir kizsan herkes senden hoslanacak seni begenecek diye bir kural yok bunu biliyorum, farkındayim ama bir erkek bir kadına niye kardesim der onu anlamadim.
Bir erkek yeni tanıştığı ve güzel bir kıza neden kardeşim der?
Cevapla