O çok ama çok çok yakışıklı bütün kızlar peşinde ben ise çirkinim :( ?

Aylardır konuştuğum biri vart cok yakışıklı öyle böyle değil bütün kızlar peşinde resmen ben ise çirkinim yani ortar halliyim genelde çok tatlı olduğumu derler gözlerimi felan çok begenirler zayifim minyonum yüzüm çok tatlı sempatik
Her neyse o çok yakışıklı bana karşı bişiler hissediyomus inanıyorum duygularına kotu niyeti olsa peşinde ona vercek kız çok :( ama korkuyorum yanına yakışır miyim ki onunlat yan yana durmaktan utanurim ben napicam Özgüvenim yerinde ama onun yanında yerle bir :( napmaliyim
O çok ama çok çok yakışıklı bütün kızlar peşinde ben ise çirkinim :( ?
Cevapla