Aylardır konuştuğum biri vart cok yakışıklı öyle böyle değil bütün kızlar peşinde resmen ben ise çirkinim yani ortar halliyim genelde çok tatlı olduğumu derler gözlerimi felan çok begenirler zayifim minyonum yüzüm çok tatlı sempatik
Her neyse o çok yakışıklı bana karşı bişiler hissediyomus inanıyorum duygularına kotu niyeti olsa peşinde ona vercek kız çok :( ama korkuyorum yanına yakışır miyim ki onunlat yan yana durmaktan utanurim ben napicam Özgüvenim yerinde ama onun yanında yerle bir :( napmaliyim
Her neyse o çok yakışıklı bana karşı bişiler hissediyomus inanıyorum duygularına kotu niyeti olsa peşinde ona vercek kız çok :( ama korkuyorum yanına yakışır miyim ki onunlat yan yana durmaktan utanurim ben napicam Özgüvenim yerinde ama onun yanında yerle bir :( napmaliyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar