Bir kızla görüştünüz, beğenmediniz yine de güzel bir gündü diye mesaj gönderir misiniz?

Merak ettiğim bir şey var, siz erkekler görüştüğünüz ama beğenmediğiniz ve bir daha görüşmek istemediğiniz bir kıza ayrıldıktan hemen sonra nezaket gereği çok güzel vakit geçirdim teşekkür ederim diye mesaj gönderir misiniz? Yoksa görüşme bittikten sonra direk sallamıyorum moduna girer misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Genellikle göndeririz demişsiniz, bence yapmayın, ayrıldığınız yerde kendine iyi bak deyip ayrılıp gidin...
Bir kızla görüştünüz, beğenmediniz yine de güzel bir gündü diye mesaj gönderir misiniz?
Cevapla