Tanımadığım kıza bugün çok şıksınız dedim, sizce kötü bir şey mi?

Yakışıklı ve vücutlu bir delikanlıyım :)
Yolda giderken iki kız fotoğraf çekiliyordu, bugün çok şıksınız dedim. Onlarda teşekkür ederim siz de çok şıksinız dedi.
Sizce kötü bir şey mi?
Tanımadığım kıza bugün çok şıksınız dedim, sizce kötü bir şey mi?
Cevapla